گروه دوچرخه سواری آذرخش شیراز گروه دوچرخه سواری آذرخش شیراز گروه دوچرخه سواری آذرخش شیراز گروه دوچرخه سواری آذرخش شیراز گروه دوچرخه سواری آذرخش شیراز گروه دوچرخه سواری آذرخش شیراز گروه دوچرخه سواری آذرخش شیراز گروه دوچرخه سواری آذرخش شیراز گروه دوچرخه سواری آذرخش شیراز گروه دوچرخه سواری آذرخش شیراز گروه دوچرخه سواری آذرخش شیراز گروه دوچرخه سواری آذرخش شیراز گروه دوچرخه سواری آذرخش شیراز

رکاب زنی جزیره هرمز

گروه متشکل از ۱۹ نفر از اعضا شامگاه ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۱ با یک دستگاه مینی‌بوس حرکت به سمت بندرعباس را با سرپرستی جناب آقای حسن‌پور آغاز نمود.  حدود ساعت ۸ صبح  روز ۲۰ بهمن ماه به بندرعباس رسیدیم و پس از صرف صبحانه در کنار امواج نیلگون خلیج فارس به سمت اسکله رفتیم و پس از سوار نمودن دوچرخه ها در اتوبوس دریایی  به سمت جزیره هرمز حرکت کردیم.

در مسیر حرکت تا جزیره هرمز تعدادی دلفین از کنار ما گذشتند که منظره جالبی بود. ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه پس از حدود ۴۵ دقیقه عبور از دریا به جزیره هرمز رسیدیم و پس از دقایقی استراحت رکاب زنی را به سمت محل کمپ که در فاصله ۸ کیلومتری اسکله بود آغاز کردیم. در راه متاسفانه به دلیل وجود ماسه نرم در مسیر حرکت، یکی از اعضا از ناحیه پا مصدوم شد و به همراه سرپرست گروه به درمانگاه منتقل شد. پس از صرف ناهار تعداد از اعضا جهت پیاده روی به ساحل رفتند و پس از فرا رسیدن شب به کمپ باز گشتند.

صبح ۲۱ بهمن ماه ۱۴ نفر از اعضا برای  رکاب زنی دور جزیره حرکت نمودند و در مسیر از برخی از جاذبه های طبیعی جزیره دیدن کردیم. برای ناهار روز دوم یکی از غذا های محلی را خوردیم. بعد از صرف ناهار برخی از اعضا برای آبتنی به ساحل رفتند و بالاخره در حدود ساعت ۱۸ محل کمپ را به مقصد اسکله ترک نمودیم.

ساعت ۲۰:۳۰ روز ۲۱ بهمن پس از سوار کردن دوچرخه ها بر شناور «آذرخش» به بندر عباس بازگشتیم و پس از دقایقی رکاب زنی در یکی از پارک های ساحلی کمپ برپا نمودیم و آخرین شب سفر را در کنار دریا سپری کردیم.

قبل از ظهر روز ۲۲ بهمن پس از سوار نمودن دوچرخه ها بر روی مینی بوس به سمت شیراز بازگشتیم و ساعت ۳ بامداد روز ۲۳ بهمن به شیراز رسیدیم.

جا دارد از اعضا گروه به ویژه سرپرست که با همکاری و هم دلی به هرچه بهتر شدن این برنامه کمک کردند تشکر کنیم.

۱۶ دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

1. Reza Namavar گفت:

درود بر شما،
    امیدوارم حسابی خوش گذشته و دوستمون هم آسیب جدی ندیده باشه. همیشه شاد و پر انرژی باشید. ارادتمندشما رضا نام آور

2. سعید گفت:

اصن یعنی یه برنامه ای بود که شاید به جرآت بگم بهترین برنامه ای که من با گروه تا حالا رفتم. همه چیز خوب بود. برنامه ریزی، هماهنگی، بچه ها، منظره ها و… دست همه مخصوصا رضا حسن پور درد نکنه

3. سروش گفت:

برنامه ی خیلی خوبی بود،جاداره ازآقای حسن پورتشکرویژه ای کنم،که باتمام سختی هاوقت گذاشت وزمینه ی اجرای این برنامه روفراهم کرد.

4. حسن بور گفت:

تشکرمیکنم از تمام دوستانی که در بر نامه همکاری کردند.من خودم بعد از چند سال کوهنوردی ودوچرخه سواری وطبیعت گردی واقعا جزیره هرمزبرنامه جدیدی برایم بود

5. sodhg sosoheila گفت:

سلام به همه دوستان و تشکر از اقای حسن پور برای برنامه بسیار خوبشان و تشگر ازهمه دوستان که به من محبت کردند و بعد از آسییب دیدن پایم به من کمک کردند از همه شما سپاسگزارم. سهیلا اسلامی

6. الناز گفت:

بهترین مسیری که میشه برای رکاب زنی تصور کرد، ما تو این برنامه به عینه دیدیم! دور جزیره ی بسیار رویایی، که یک سمت کوه های بسیار زیبا، که هر کدوم به نوعی متفاوت و جلب توجه می کرد و سمت دیگه دریای زیبایی رو شاهد بودیم. مطمئنا تک تک افراد شرکت کننده در این برنامه، هیچ وقت این لحظات رو فراموش نخواهند کرد. از آقای حسن پور، سرپرست گروه آذرخش تشکر ویژه داریم.

7. غلامرضا کامران گفت:

چرا من خبر نشده بودم پس

8. حسن بور گفت:

سلام خدمت آقای کامران شما عضو گروه هستید که خبربهت ندادن؟

9. مجید هاشمی گفت:

به به به به عجب جایی یاده خدمتم افتادم همیشه خوش باشید جا داره یه تشکر خیلی خیلی ویزه و خاص از اقای محسن کرمی بکنم که این عکسای زیبا رو گرفتن که متاسفانه هیچکی بلد نیست

10. mina vahdat گفت:

برنامه خیلی خیلی خوبی بود.جای همه دوستان سبزبود….تابه حال جزیره ای به زیبایی هرمزندیده بودم…باتشکرازاقای حسنپورکه بهترین جارو واسه رکابزنی انتخاب کردن.

11. mohamad گفت:

با سلام خدمت دوستان. برنامه بسیار خوب و زیبایی بود .مخصوصا اون فرشی رو که داشتن درستش میکردن. و تشکر میکنم از تمام دوستان و جناب اقای حسن پور like

12. پیروی گفت:

دست همه دوستان درد نکنه از اجرای برنامه خوبشان

13. سولماز گفت:

چه عکسای قشنگی امیدوارم همیشه شاد باشید

14. میترا گفت:

با سلام خدمت دوستان خوبم.برنامه بسیار خوبی یود مخصوصا برگشتن بندرغباس که تونستم رکاب بزنم جزیره هرمز واقعا زیبا بود با تشکر از اقای حسن پور که خیلی زحمت کشیدن در این برنامه.

15. محسن گفت:

آفرین مرسی انرژی. شاید از روز اول آشنایی با گروهتون منتظر همچین برنامه ای بودم اما مشکل معده نگذاشت همراهتون باشم. عکس ها عالی بود کلی انرژی گرفتم

دیدگاه خود را به ما بگویید.